التماس دعاس شدید


هرچی که تو دلمه

سلام  حالم اصلاخوب نیست اعصابم داغونه قاطی کردم ازاون طرف هرچی میخونم انگارنه انگار سوالای امتحان خیلی سخته امرور که دلم خیلی گرفته بود وخیلی خسته شده بودم اردرس خوندن ودلتنگم شده بودم بعد ازامتحانم رفتم حرم حالا که میخوام برگردم توی کیفم نگاه میکنم میبینم کیف پولم که عابرم وکارت دانشجوییم توش بوده نیست برای باردوم همجین اتفاقی برام میفته اخه پولم خیلی توکیفم نبود که یکی بزنه خداروشکر توعابرم فقط بود خیلی داغونم نمیدونم کجاگم شده که دنبالش بگردم خیلی برام دعاکنید خیلی



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت21:57---20 تير 1392
من بودما

م
ساعت21:57---20 تير 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, 21:27 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂